Friday, May 6, 2011

Patutkah Aku Dimaafkan ?

Assalammualaikum dan Salam sejahtera .

Mmg lame xupdate blog ny ek , mmg dah bersawang habes .
Rmai gak suwoh aku update-update blog , tp mlz nk update .
Haha skang dah update , thnx pade korg igtkn aku yg aku ade blog . ^^,

Oke balek pade tajuk entry nieh "Patutkah Aku Dimaafkan ?"
Ermm citer cam nieh sebenarnye , errr
Mane nak start ek , errmm bygkan balek situasi nieh .
Benda nieh dah lame tapi baru aku perasan skang , mmg delay cket .
Rasenyer aku ade tertype kt status FB aku cam kt gmbar bwh nieh .
Mungkin ade yg terase nan kate2 aku .

( sori lau xnmpk aper yg ditulis mls nk edit lebeyh2 )

So dlm status tuh mintak maaf ye , juz xnk sspe terase .
Untuk harap maklum semua status tuh hanyalah gurauan semate-mate .
Saje bergurau dengan budak2 rumah nieh yg nak kaitkan psal dota sbenarnye .
Status nieh nak kaitkan dota sbb DOTA = Dunie Orang Takde Awek .
So , mmg gurauan smate mate , takde mksud disebaliknya .
Dan disebabkan status nieh juge ade yg marah aku dan ade yg block aku kt FB
Then , skang nak mintak maaf sgt2 kepade yg marah dan block aku tuh .

(sori jugak lau xnmpk tulisan tuh sbb malas nk edit lebeyh2)

Tarikh dari Gambar td dan Gambar ke-2 menunjukkan memang lambat gler-gler aku nk perasan .
Perasan yg rupenyer ade yg marah dan ade yg block aku kt FB .
Gambar ke-2 nieh aku meminta maaf yg amat sgt .
So , kepada semua yg bace dan yg dah "hate" aku .
Patutkah Aku Dimaafkan ?

4 comments:

  1. lorh,psl status mcm tu pn ade org nk terasa hati smpi block ko terus..x patut

    ReplyDelete
  2. hehehe ~~
    errr ermm tuhla .
    tp mmg nk mnx maaf gler2 ~~
    ^^.

    ReplyDelete
  3. Oh, sampai macam tuh sekalik ye? No comment. Hee

    ReplyDelete
  4. wakakak smpi cmtuh skalik ler ~~
    =.=

    ReplyDelete